Dins de l'àmbit CAD-GIS, IN2 ha desenvolupat solucions verticals i a establert acords amb fabricants de solucions específiques amb l'objectiu de respondre a les necessitats dels clients generant valor.
Netaqua®
És un programa per a la creació, manteniment i explotació de Xarxes de Subministrament d'Aigua Potable.
El sistema d'informació GEOMAPGIS és un conjunt d'aplicacions basades en tecnologia orientada a objectes per a la creació, estructuració, manteniment i difusió d'informació geogràfica.
GEOMAP FM es basa sobre tecnologia GIS d'Autodesk i el SGDR d'elecció del client, sobre els quals aporta totes les funcionalitats útils per a administrar emplaçaments industrials, patrimoni edificat i no edificat, locals comercials, seus socials...
El programari GEOMAPGIS TRANSPORT està creat per als serveis de Carreteres de les Administracions Públiques que porten a terme la gestió de la xarxa viària. Permet a l'usuari estructurar i actualitzar les dades gràfiques i alfanumèriques relatives a la xarxa de carreteres i aporta les millors eines per a la gestió del manteniment i de la programació.
Aplicad
La solució GIS adaptada a la Gestió Cadastral.
APLIQUEU DigCU1: Generació de fitxers en format FX-CU1 georeferenciats sobre la base de la normativa vigent del Centre de Gestió Cadastral.
APLIQUEU Urbana: Possibilita la càrrega, edició i manteniment de la cartografia cadastral urbana en format FICC integrada amb les dades d'immobles urbans FINRUB.
APLIQUEU Rústica: Gestiona el manteniment de planimetria cadastral en format FICC.
APLIQUEU GIS i.CAT: Servidor de mapes cadastrals desenvolupats sobre Autodesk MapGuide. Integra la informació cartogràfica amb les bases de dades corporatives municipals i implementa en l'explorador Web de Windows una eina GIS que permet visualitzar i analitzar amb facilitat la informació gràfica-alfanumèrica.