Notícies i events

A l'esquerra de la imatge Félix Villar amb la Secretaria d'Estat de Política Social, Emparo Valcarce i la resta de premiats.
El passat divendres, dia 10 de octubre, es va reunir el Jurat per fallar el III Premi Catalunya Empresa Flexible.
In2 ha resultat guanyadora en la categoria de Empresa Mitjana de la present Edició del 2008 a Catalunya!
Un magnifica noticia. A mes a mes, de ser guanyador del premi a nivell català, també hem aconseguit una Menció de Honor en el Premi Empresa Flexible a nivell nacional.
El jurat ha decidit atorgar-nos aquesta distinció pel següent motiu: Menció de Honor per adaptar les seves mesures de flexibilitat a les necessitats de una plantilla jove en el sector de les noves tecnologies.
L'acte de entrega del premi a nivell català serà el dia 26 de Novembre a les 14h, en el marc del Business Event 2008, i l'acte de entrega de la menció de honor, es va fer el dia 5 de Novembre, a la seu del IMSERSO, a Madrid. La Secretaria de Estado de Política Social, Amparo Valvarce, sera la persona que faci la entrega dels premis a Felix Villar, Soci i Director de la oficina de Madrid i a Jorge Bustos, Soci i Director de Desenvolupament de Negoci.
cvalora.com |
VII Edició dels Premis Empresa Flexible
<< tornar al llistat de notícies i events
|