Gestió documental

En IN2 plantegem la gestió documental com una solució completa que es basa en la detecció i definició dels processos documentals i de col·laboració requerits pel client, incloent el compliment normatiu i/o legislatiu
Els serveis de IN2 impliquen la selecció, implantació i configuració del producte ECM que millor s'adapti a les necessitats del client, amb orientació a solucions Open Source.

 

El nostre model de gestió documental ho abordem en 4 passos:

Comprendre 

  • Gestió de la informació: Estratègies, polítiques i arquitectura de la informació. 
  • Gestió de la documentació: Casuística i generació de la documentació, identificació de processos afectats i flux documental. 
  • Impacte: Gestió del canvi i alfabetització informacional dels usuaris. 
  • Recursos: disponibilitat de recursos i infraestructura. 

Dissenyar 

  • Pla estratègic: Priorització, recursos i marc regulatori. 
  • Projecte: elements funcionals, tecnològics i normatius. 
  • Formació i gestió del canvi. 

Transformar 

  • Instal·lació & Configuració. 
  • Tuning & Testing. 
  • Desplegar i gestionar l'impacte. 

Avaluar 

  • Anàlisi post. 
  • implantació Tuning. 
  • Gestió del canvi i noves necessitats. 

I para tot això expliquem en IN2 amb un ecosistema expert en solucions de gestió documental

  • Documentalistes amb experiència en tecnologia. 
  • Assessors legals especialitzats en TIC. 
  • Equip tecnològic expert en ECM. 
  • Producte ECM Open Source Alfresco.

Casos de éxito