IN2, Ingeniería de la Información és una empresa que ofereix serveis d'alt nivell tecnològic en l'àmbit dels sistemes d'informació que ajuden els clients en els seus processos de transformació digital.
S'estableix com a abast del Sistema Integrat de Gestió (SIG) les activitats relacionades amb
CONSULTORIA, DESENVOLUPAMENT I IMPLANTACIÓ DE SOLUCIONS IT
IN2 Ingeniería de la Información, té en la Qualitat, en la Responsabilitat Social i en la Seguretat de la Informació els seus més importants compromisos.
Això ens ha impulsat a la implantació d'un sistema integrat de gestió segons les normes ISO 9001:2015 i ISO 27001:2022 que se sustenta a:
- L'alta satisfacció: Per proporcionar als clients serveis que satisfacin les seves necessitats i expectatives i que ajudin a l'evolució, productivitat i eficàcia dels seus negocis.
- La millora contínua: Per millorar contínuament l'acompliment en la qualitat dels serveis i en la protecció de la informació.
- El desenvolupament de capital humà i organitzatiu: Per promocionar el personal a través del coneixement i la formació constant en les tecnologies i els mètodes més actuals, promovent polítiques de conciliació entre vida laboral i personal en un entorn d'igualtat d'oportunitats.
- La rendibilitat i gestió transparent: per enfortir i permetre a la companyia generar la suficient confiança en el projecte empresarial.
- La seguretat i confidencialitat de la informació, a través de
- La disponibilitat: Per assegurar que els usuaris autoritzats tinguin accés a la informació i als processos o tecnologia que la suporten, quan ho requereixin.
- La Integritat: Per preservar la veracitat i completesa de la informació i els mètodes de processament.
- La Confidencialitat: Per assegurar que la informació només pugui ser accessible a les persones i processos que comptin amb l'autorització o amb els permisos pertinents.
Per a això, la Direcció adquireix el compromís de:
- Desenvolupar controls i objectius de control que permetin identificar i avaluar els riscos dels actius d'informació.
- Complir amb els requisits de negoci, disposicions legals, reglamentàries i obligacions contractuals de seguretat.
- Dotar dels recursos i responsabilitats per implantar i mantenir el procés de millora contínua de la Gestió de la Qualitat i la Seguretat de la Informació.
- Comunicar aquesta política i els resultats de l'acompliment a totes les parts interessades.
Tot el personal d'IN2 assumeix i dóna suport a la consecució d'aquests objectius. De la mateixa manera, és responsable de preservar la confidencialitat, integritat i disponibilitat dels actius d'informació en compliment d'aquesta política i dels objectius de l'organització.
Aquesta política és revisada i actualitzada regularment per assegurar que es manté rellevant i efectiva en suport als objectius i estratègies organitzacionals.
Barcelona, 30 juny de 2023
La Direcció